نمي دانم .......

 

نمي دانم ...

 

شايد تو هم مثل من ...

 

در بازي اين روزها سردرگمي !

 



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت21:29---15 آبان 1390
خاموش مکن اتش افروخته ام را/بگذار بميرم کهبميرم که بميرم
اين کوزه ترک خورد چه جاي نگرا نيست/منساخته از خاک کويرم که بميرم
يا چشم بپوش از من واز خويش برانم/يا تنگ درآغوش بگيرم که بميرم
يک قطره ابم که در انديشه دريا/افتاد وبايدبپذيرم که بميرم
در راه رسدن به تو گيرم که بميرم/اصلا به تو افتاد مسيرم که بميرم

تقدیم به دوسته عزیزم


masoud
ساعت0:44---13 آبان 1390
شاید!
سلام دارم خدمت دوست خوبم امیدوارم که حالت خوب باشه واقعا وب قشنگی داری بدون شوخی بیا همکاری کنیم یه وبلاگ بزنیم دهن پر کن هر جور دوس داری ما مخلصیم میتونی به وب منم سری بزنی گرچه فقیرانست و به پای شما نمیرسه ولی
بازم مخلصیم با من از طریق یاهو و وبلاگم در تماس باش من منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 7 / 8 / 1390برچسب:, |